Stort utvalg av ølglass og whiskyglassLevering med PostNordSikre betalinger
Norsk
Cart

Siste bestillingsdag for lev. før jul: 16. des kl. 16
Ingen toll kommer i tillegg

Vilkår for kjøp og levering

Minsteordrer
Minste ordre er 99 kr inkl. mva.

Priser og betaling
Alle priser på nettstedet er oppgitt i lokal valuta og inkluderer mva. Den respektive mva.-satsen oppgis i kassen.

Betaling skjer via Klarna Checkout eller Payson.

Klarnas kjøpsvilkår finner du her. Paysons vilkår og betingelser finner du her. Når du foretar et kjøp på nettsiden, godtar du Barshopen i Stockholm ABs kjøpsvilkår.

Leveringstid
Normal leveringstid er 3–7 virkedager. Hvis varen er midlertidig utsolgt, i høysesong eller for noen avsidesliggende steder kan det ta lengre tid.

Levering
Til Norge leveres pakken til ditt hentested. Til andre EU-land leveres pakken av fraktselskapet til din adresse.

Vi tar ikke økonomisk ansvar for forsinkelser på grunn av fraktselskapet, eller hvis fraktselskapet omdirigerer pakker til et annet hentested enn du har valgt, for eksempel på grunn av mangel på plass.

Fraktkostnader
Norge 109 NOK
Sverige fra 69 SEK
Danmark 99 DKK
Finland 14 €
Tyskland 11 €
Resten av EU 21 €

Fraktkostnadene oppgis i kassen.

Reklamasjon og returrett
Det er alltid en garanti på produktene du kjøper (1 år). Hvis du kan påvise at det er en produksjonsfeil på produktet, får du alltid nye deler. Men garantien gjelder ikke slitasjeskader. Ved retur belastes et returgebyr på 119 kr per pakke (ved returseddel fra oss). Dette trekkes fra beløpet som blir refundert til deg etter mottak og godkjent retur på hele og ubrukte varer.. Alternativt kan du ordne og betale for returen selv. Da må den sendes tilbake til oss som en sporbar forsendelse med for eksempel PostNord. Ta alltid vare på følgeseddelen til returen er godkjent, da returkollinummeret står på denne. Dette nummeret brukes alltid i eventuelle reklamasjoner til fraktselskapet og gjør det mulig å spore returen.

Returer sendes til:
Barshopen
Fabriksvägen 10
171 48 Solna
Sverige

Angrerett
I henhold til angrerettloven har du rett til å returnere bestilte feilfrie varer uten å oppgi noen grunn (gjelder ikke ødelagt emballasje og gjelder ikke for matvarer). Når du bruker angreretten, betales hele verdien av varene og den opprinnelige fraktkostnaden tilbake når du returnerer hele bestillingen. Ved delvis retur refunderes bare verdien av varene. Varsel om retur må gis så snart som mulig, men senest fjorten (14) dager fra mottak av varen. For retur belastes et returgebyr på 119 kr per pakke (ved returseddel fra oss). Dette trekkes fra beløpet som blir refundert til deg, etter mottak og godkjent retur. Angreretten gjelder ikke for spesialbestilte varer. Vi følger Forbrukertilsynets anbefalinger, se: Forbrukertilsynet.no

Ikke-hentet pakke / ikke-levert pakke
Hvis du har bestilt og ikke henter forsendelsen din før den returneres til oss (innen 7–14 dager, avhengig av valgt fraktmetode), eller du ikke er tilgjengelig når fraktselskapet prøver å levere, belaster vi deg 195 kr per pakke for fraktkostnadene og vårt arbeid med å håndtere varene.

Transportskader, defekte varer eller feil/tapt levering
Hvis leveransen din er skadet eller defekt, må du klage til kundesenteret vårt umiddelbart (innen 5 dager) når du har mottatt bestillingen. Husk å oppbevare all emballasje og alt innhold ved transportskader for eventuelle klager til fraktselskapet. Ødelagte eller defekte varer må holdes tilgjengelig for oss i tilfelle fraktselskapet eller vår reklamasjonsavdeling ønsker å ta produktet i retur. Dersom du har godkjent at pakken blir stående utenfor døren din ved hjemlevering, er du selv ansvarlig for pakken fra det tidspunktet sjåføren forlater den.

 Instruksjoner ved transportskader:

    - For rask behandling av saken, ta et tydelig bilde av de ødelagte varene og send bildet til oss på kundtjanst@barshopen.com.

    - Inkluder alltid bestillingsnummeret ditt når du kontakter vår kundestøtte.

    - Reklamasjon ved transportskader må gjøres innen rimelig tid etter at du har mottatt bestillingen din (senest 5 dager etter at du har mottatt bestillingen), og det skal gjøres samtidig for alle varer. Det er derfor viktig at du ser gjennom hele forsendelsen før du reklamerer.

Vi forbeholder oss retten til enten å refundere skadede varer eller sende nye varer til kunden. Hvis det gjelder reklamasjoner som vi tar tilbake for å teste, og det viser seg at produktet fungerer som det skal, blir du belastet for alle fraktkostnader og eventuelle håndteringskostnader.

Dersom vi sender et erstatningsprodukt og informerer om at vi ønsker å ta skadede varer i retur, er vi ansvarlige for returforsendelsen. Hvis du ikke returnerer varer som du har mottatt et erstatningsprodukt for, vil alle kostnader som frakt, kostnaden for varene og håndteringsgebyret bli belastet kunden.

Ulik farge og utseende på varer fra forskjellige produsenter og leverandører
Vær oppmerksom på at flere produkter kan ha ulik farge, nyanse og utseende avhengig av at vi selger produkter fra ulike produsenter som har ulike produksjonsmetoder.

Vask av produkter i oppvaskmaskin
Hvis det er angitt på produktsiden at produktet tåler vask i oppvaskmaskin, så skal den tåle det ifølge produsenten. Hvis det ikke står oppgitt at produktet kan vaskes i oppvaskmaskin på produktsiden eller på produktesken (hvis gjeldende), må produktet vaskes for hånd.

Hvordan pakkes bestillingen min?
Vi pakker alle produkter varsomt med beskyttende materialer, og de leveres i bølgepappkasser. For varer som leveres i gaveeske, står dette beskrevet på den gjeldende produktsiden.

Annet
Vi forbeholder oss retten til eventuelle skrivefeil i kampanjer, priser, rabatter, produkttekster osv.

Personopplysningsloven mv.
Dine personopplysninger behandles i samsvar med gjeldende bestemmelser i personopplysningsloven. Når du handler hos oss, godtar du våre vilkår. Etter at bestillingen er lagt inn, kan det bli sendt en oppfølgings-e-post til e-postadressen som ble oppgitt da bestillingen ble gjort (vanligvis sendes e-posten etter ca. 2–3 uker).

Personvernerklæring
Les Barshopens personvernerklæring.

Tvister
Eventuelle tvister løses først og fremst i diskusjon med vår kundestøtte. Vi følger klagenemndas anbefalinger og henviser ellers til EU-kommisjonens nettbaserte tvisteløsningsverktøy: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Alle tekster og bilder på barshopen.com tilhører Barshopen i Stockholm AB og er beskyttet av svenske og internasjonale lover om opphavsrett.

Norsk
Produkter
Kundestøtte
danAds pixel not a picture